wtorek, 31 grudnia 2013

Liebster Awards

Pytania:
1. Komu najbardziej ufasz?
2. Ideał mężczyzny?
3.Ulubiona piosenka?
4.Wzór do naśladowania...
5. BVB vs Bayern Monachium 
6.Ulubiony klub z Ekstraklasy ?
7.Ulubione imię dla chłopaka?
8.Jak nazwałabyś swoją córeczkę?
9.Recz bez której nie umiesz funkcjonować?
10.Największe marzenie?
11. Osoba której najbardziej nienawidzisz w naszym kraju?

Odpowiedzi:
1. Mamie 
2.Nie ma ideałów 
3.Cisza- Kamil Bednarek 
4.Mama
5. BVB
6.Lech Poznań
7.Zbyszek/Franek 
8.Antosia/Michalina/Marysia/Zosia
9.Komputer
10.Ogólnie politycy 

moje pytania:
1.Jak masz na imię?
2.Od kiedy zaczęłaś blogować?
3.Jakbyś nazwała córeczkę?
4.Jakbyś nazwała syna?
5.Siatkówka vs piłka nożna 
6.Ulubiony sportowiec
7.Czy czytasz moje opowiadanie?
8.Marco Reus vs Robert Lewandowski 
9.Ulubiona Książka
10.Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje? 
11.Masz jakieś zwierzątko? Jak ma na imię?

2 komentarze:

  1. Zapraszam na odpowiedzi do mnie ;)
    Jeszcze raz dziękuję za nominację ;)
    Pozdrawiam,
    Ruda!

    OdpowiedzUsuń
  2. nominowałam cię :)
    U mnie nowy,pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń